Мектепке дейінгі балалық  шақ  кезеңінде баланың  танымдық  дамуы  эмоционалдық  қарым – қатынастар арқылы қалыптасады. Әрбір жеке бала-қоршаған ортаны қызғушылықпен қабылдайтын кішкентай зерттеуші. Бала белсенді әрекеттерге талпынады. Сондықтан да бақылау мен зерттеу сияқты әдістер балаға неғұрлым   жақын  болып табылады.Баланың жан-жақты дамуы оның қоршаған ортамен белссенді қарым-қатынасы негізнде қалыптасады.  Бұл тұрғыда  «Сезіну –танып білу –жүзеге асыру»-осы үш бағытта жұмысты ұйымдастыру қажет.

Ол үшін тиімді әдіс – тәсілдерді таңдап алудың маңызы зор.Серуеннің міндеті:қарапайым жағдайда организмді шынықтыру. мектеп жасына дейінгі баланың физикалық даму деңгейін арттыру. баланың  қимыл-белсенділігін арттыру. баланың  танымдық көркемдік – эстетикалық әлеуметтік тұлғалық дамуына ықпал ету.

08 9 08 9 08 9 08 9 08 9 08 9 08 9 08 9 08 9 08 9 08 9

resursi kz