Мектепке дейінгі балалық шақ кезеңінде баланың танымдық дамуы эмоционалдық қарым – қатынастар арқылы қалыптасады. Әрбір жеке бала-қоршаған ортаны қызғушылықпен қабылдайтын кішкентай зерттеуші. Бала белсенді әрекеттерге талпынады. Сондықтан да бақылау мен зерттеу сияқты әдістер балаға неғұрлым жақын болып табылады.Баланың жан-жақты дамуы оның қоршаған ортамен белссенді қарым-қатынасы негізнде қалыптасады. Бұл тұрғыда «Сезіну –танып білу –жүзеге асыру»-осы үш бағытта жұмысты ұйымдастыру қажет.
Ол үшін тиімді әдіс – тәсілдерді таңдап алудың маңызы зор.Серуеннің міндеті:қарапайым жағдайда организмді шынықтыру. мектеп жасына дейінгі баланың физикалық даму деңгейін арттыру. баланың қимыл-белсенділігін арттыру. баланың танымдық көркемдік – эстетикалық әлеуметтік тұлғалық дамуына ықпал ету.





